حضور در سواحل مکران از شاخصه‌ های پیشرفت است
نوشته شده توسط : محسن

حضور در سواحل مکران از شاخصه‌ های پیشرفت است

  • 1

وی بیان داشت: نیروی دریایی بعنوان یک نیروی راهبردی ماموریت حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران را دارد و ما در آب‌ های آزاد جهان حتی تا2500 کیلومتری مرز خودمان برای حفظ منابع و منافع خود حضور داریم و امنیت تجاری و اقتصادی را تامین می‌کنیم.
امیر دریادار سیاری افزود: در چشم‌انداز بحث تعامل و همچنین تبادل خدمات با کشورهای جهان و توسعه دیپلماسی دفاعی و دریایی هم با کشورهای جهان رفت و آمد داریم و هم کشورهای دیگر در بنادر ما پهلو می‌گیرند که طی چهار روز گذشته میزبان ناوگروه چین بودیم که رزمایشی را هم انجام دادیم.
فرمانده نداجا تصریح کرد: رفت و آمدها و رزمایش‌های ما با کشورهای دیگر نشان از قدرت نیروی دریایی ایران است و ما برای برقراری امنیت در شمال اقیانوس هند و مدیترانه حضور داریم.
وی حضور در سواحل مکران را یکی دیگر از شاخصه‌های پیشرفت و اقتدار و بهره‌وری از دریا عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از ترفند و توطئه دشمنان در ایران ‌هراسی ما حضورمان را در دریاها داریم تا ضمن نشان دادن فرهنگ ناب اسلامی به هویت انقلابی و والای ملت ایران بپردازیم و به جهان ثابت کنیم ما ملتی آزاده هستیم که اقتدار خود را داریم و قصد تجاوز و تعدی به مرز هیچ کشوری نداریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ارتباط با برنامه‌های مذهبی و جلسات قرآن مراکز دریایی کشور گفت: نخستین آمادگی ما برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن وجود افراد و سربازانی تربیت یافته و مومن است که در این بخش با برنامه ‌های منسجم همراه با آموزش‌های لازم داریم و این روحیه ولایی و تقوا توان عملیاتی ما را هم بالا برده است و نیروهای ما تحت امر ولایت ابتکار عمل را دارند.
امیر دریادار سیاری افزود: امروز ما مورد تهاجم فرهنگی هستیم و یکی از موثرترین و مهم‌ترین سلاح‌های ما در مقابله با جنگ نرم دشمن، قرآن کریم است که توانستیم با استفاده از قرآن کریم و تدبر و عمل در قرآن دشمن را در زمینه فرهنگی شکست دهیم و این جلسات بزرگ قرآن و حضور هزاران جوان در هر جلسه نشان از روحیه ایمان در برابر دشمنان است.




:: برچسب‌ها: ارتش،نیروی دریایی,ترنم ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: